Aquí podeu consultar el programa amb les celebracions de Corpus d’enguany a la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià:

DIJOUS, 8 DE JUNY

• Missa a les 20 h la capella del Reial Monestir de Santa Isabel (c/Rocabertí).
  • Acabada la Missa hi haurà processó eucarística. Recorregut: Carrer Major de Sarrià, des del Monestir de Santa Isabel fins a l’interior de l’església de Sant Vicenç.

DIUMENGE, 11 DE JUNY

• Missa de les 11.30 h al temple parroquial.

La col·lecta de la missa en la diada de Corpus va destinada a la Campanya de Càritas diocesana. Siguem generosos i solidaris!

• Acabada la Missa hi haurà processó eucarística. Recorregut: Església de sant Vicenç- Placeta del Roser – Plaça del Consell de la Vila – Carrer Major – Plaça de Sarrià amb la benedicció amb el Santíssim davant la façana de l’església (catifes de flors i aixecament d’un Castell a càrrec de la Nova colla Castellera de Sarrià) .